INSNÖAD

2010-01-05, 21:27:53 / Kategori: Allmänt
Tänk om vi skulle bli insnöade imorgon... Inte särskilt troligt eftersom vi bor på andra våningen. Men det hade varit häftigt om det hade hänt :) Det blåser och snöar i alla fall för fulla muggar ute nu.

Vi var och hämtade en ny sängram idag. Ny och ny, vi köpte den på Blocket. Fick prutat ner priset till en ynka femhundring, det tyckte jag var bra. Stommen var i aningen sämre skick än tjejen uppgav, så jag hade inte betalat det pris hon gick ut med först. Det var lite småmärken här och där, enligt henne fanns det bara två som man knappt såg. Men som sagt, den kändes helt ok för en 500-lapp. En sån här blev det. Nu ska vi bara skaffa sängbord till också.
Skönt, nu kan inte Elliot ramla ner i mitten av huvudgaveln. Han vill gärna dit och sticka ner huvudet...

 

Vi sökte förresten en fyra strax före jul. Som vi anat fick vi inget erbjudande på den, men vi blev nyfikna på hur vi låg till i konkurrensen. Hmm... Det var lite lätt skrattretande när vi fick höra hur landet låg :)

- Det var 300 sökande på den lägenheten.

- De som fick erbjudande om att kolla på den hade runt 3000 poäng

- Vi har ca 980 poäng...

 

Åhh det var nära!!! Inte. Känns inte som att man behöver försöka ens på sisådär 48 år. Trist! Vi kommer ju behöva större inom snar framtid, och köpa är inte ens på tapeten. Vi har ett problem...


Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-01-05 / 21:47:59

Snygg sängram!

Men shit - 3000 poäng, är det inom Förbo då eller? Jag är också reggad där, har varit sedan i november 2003 - och jag har 2250 poäng var jag just inne o kollade... Ni kanske kan låna dem?! ;) kram! <3

Maria
2010-01-05 / 22:13:22

Hej jag ville bara säga att det är kul att läsa din blogg. Jag undra hur din tatuering blev, får man snart se den eller :)

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2010-01-06 / 15:16:09

Den där otroligt fina sänggaveln har vi också, fast i björk:)

I like!






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: