NEDRÄKNING!!

2010-01-11, 22:42:37 / Kategori: Allmänt
Nu startar nedräkningen till årets sommarsemester!! Nähaha, klart den inte gör. Det är ju evigheter till sommaren.
Men vi har i alla fall en plan, och en riktigt bra sådan!

Vi har bokat lägenhet på Gotland i augusti! Jihoo! Ska bli så kul, jag verkligen längtar. Vi hittade en som verkade jättebra med tanke på barnen och så.
Ca 3 mil från Visby, lägenhet i villa med alla behövligheter som kök, badrum, trädgård med lekstuga och gunga för barnen, uteplats med grill och bara 300 m till stranden. Najs!

Det ska bli himla roligt, har alltid velat åka till Raukön. Det ser vansinnigt vackert ut där, och jag fantiserar redan om alla fina stränder man kommer hitta, och alla fina stenar man kan plocka.

Ja det är ju bara typ 30 veckor kvar. Bäst att man börja packa...

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-01-11 / 23:37:47

Den verkade supernice - hoppas ni får en mysig semester där :-)

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2010-01-13 / 08:40:05

Fint du har fått här inne, jag vill också göra om på min sida men bloggspace är så tråkig när det gäller desig :-( Vill inte byta blogg heller eftersom att jag vill ha kvar min, har haft den lääänge.



Roligt att ni bokat semester stuga nu, ni kommer få en alldeles utmärkt vistelse där!



Här bokade vi en resa till cypern i oktober, jag längtar redan. Ska bli gott att komma iväg lite till värmen när det blir vinter här igen.



Snart MÅSTE vi ses, inte roligt när det går så långt mellan gångerna.



Kramis Jossan




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: