NYÅRSLÖFTE 2010 - JAG SKA INTE...

2010-01-05, 00:26:49 / Kategori: Allmänt
Har de senaste dagarna grubblat på ett Nyårslöfte inför 2010... Svårt det där, för man vill ju ändå hålla det lite längre än en vecka :)

Och nu tror jag att jag har kommit på det sundaste, bästa Nyårslöfte jag någonsin avgett.

Jag lovar att:

- Jag inte ska hänga upp mig på min vikt!
- Jag ska träna för välmåendets skull!
- Jag inte ska köra en massa skumma dieter som fuckar upp hjärnan totalt så man nästintill blir hjärntvättad...

Jag ska alltså inte vara så viktfixerad som jag varit den andra halvan av 2009, efter att Elliot föddes. Jag ska äta gott, träna och må bra helt enkelt.
Man lever för fasen bara en gång, och jag vill inte ligga på dödsbädden och se tillbaka på ett liv som till största delen handlade om att få den perfekta kroppen tex, eller att gå ner en massa kilon i veckan.

Jag är övertygad att om jag lever efter detta så kommer välmåendet komma automatiskt. Både den psykiska och den fysiska hälsan.

Så där! Det känns redan som ett bra år som jag har framför mig!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-01-05 / 12:24:39

Det låter som ett mycket bra löfte! kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: