PEPP, PEPP, PEPP!

2010-01-07, 21:26:31 / Kategori: Allmänt
Försöker att peppa mig själv mentalt inför morgondagens möte med golvläggarna. De ringde från firman idag och frågade vad det var jag var missnöjd med. Jag rabblade allt, och på vissa punkter försökte de slingra sig med undanflykter. Jag hörde dessutom på tonfallet att han mest tyckte jag var en gnällig jävel...

Bläh, jag har en sån där ond föraning om att detta kan bli en utdragen historia. Golvläggaren sa att de bara gör vad de får på sina papper från Förbo. Visst, det köper jag. Förbo i sin tur hänvisar till golvläggarna och att våra klagomål ska framföras dit.
Golvläggaren kommer väl aldrig erkänna att han gjort ett kass jobb?! Hmm, undrar var detta slutar. Som det är i dagsläget så tänker vi i alla fall inte betala för golvet som det ser ut idag!

Vi får se hur utgången blir imorgon...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: