1 juli

2010-07-01, 09:56:29 / Kategori: Allmänt
Och återigen, vem snodde tiden?! Juli, då känns det nästan som om sommaren håller på att lida mot sitt slut ju. Hahaha, vilken optimism som flödar här inne idag :)
Jag längtar ihjäl mig till vår resa i augusti, men när det är dags för den betyder det ju att sommarlovet redan är slut för Tindra. Tiden går fortfarande för fort...

Idag är Tindra på sin första dag på ridskolan.
Hon kom med på ett sommarläger på tre dagar på stallet som ligger alldeles i närheten av oss. Gissa om hon var spänd och förväntansfull. Mellan 9-13 ska hon vara där, sen ska jag hämta henne och gå till stranden. Eller rättare sagt, jag och syrran ska sticka ner till stranden snart, och den ligger alldeles vid stallet, så jag kilar bara upp och hämtar Tindris när hon är färdig.

Morgonkonsert...

 

Konserten fortsatte sedan under köksbordet...

 

Tänk vad förtrollande TV:n kan vara ibland...





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: