Brist på uppdatering...

2010-07-03, 09:54:21 / Kategori: Allmänt
... beror på att svärföräldrarna är här över helgen, och då kan man inte sitta här och tokblogga en gång varannan timme ;) Plus att jag ska jobba hela dagen idag, så det lär inte bli nåt mer inlägg denna lördag.

Just nu är hela högen på väg ner till nån fin, varm strand utanför Varberg.
Själv ska jag snart hoppa i duschen för att därefter bege mig till en jävligt varm restaurang, där jag ska stå och göra sushi. Behöver väl inte säga mer än en gång att jag ångrar att jag tackade ja till att jobba?!

Började i alla fall morgonen med en mil på cykeln i värmen. Tänkte först gå mina gamla vanliga 5 km, men det känns som att det tar så lång tid :) Bestämde mig därför för att cykla för omväxlings skull. Och cykla 5 km bara är inte mycket till träning, så då fick det bli två varv.
Mia Madre, det var varmt... Och riktigt jobbigt! Men jag är nöjd, för jag fick upp flåset rejält! Det är skillnad på att cykla till jobbet typ och att träningscykla. Nu var det bara att köra på högsta växeln även på raksträckorna, i full fart. Insåg vissa sträckor att jag förmodligen borde ha hjälm på mig... Ska jag införa cykling som träning nu framöver så får jag kanske inskaffa en störtkruka.

Näpp, dags att duscha! Ha en kanondag i solen allihop! Tänk på mig...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: