FILMFREDAG

2010-07-09, 19:59:58 / Kategori: Allmänt
Idag efter jobbet var det som någon överdoserade mig med sömnmedel. Blev så sjukt trött att jag somnade i iblen när J och jag skulle åka och kolla på mörkläggningsgardin. Misstänker att det var gårdagens brutala uppvaknande kl 4 som gjorde sig påmint idag.

Superlugnt på jobbet, det märks att folk börjar sina semestrar nu.
Men ganska skönt det med, man har tid att plocka och städa lite då.
Det verkar dock inte helt ultimat ur viktminskningssynpunkt sett att jobba där nu. Min lille kineschef gör ofta lunch till oss, och det är ungefär som att käka på en liten privat kinesrestaurang :) Idag blev det en underbart god fiskgryta, fisken var så mör att jag utan problem hade kunnat mosa sönder den med enbart tungan. MUMS!

Nu ska det bli film här hemma. Remember me, med Twilight-Robert Pattinson. Den verkar bra och har fått bra kritik, så jag har ganska höga förväntningar på den. Återkommer med rapport om hur den var.


Ha en skön fredag mina vänner ♥

J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-07-09 / 20:28:26

Har sett den filmen och den e helt OK :)

Gott med massa kinesmat :D du får bjuda dit mig så jag kan göda mig istället fniss det går ju uppåt på vågen så då kan man lika gärna göra det på ett bra sätt ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: