FULL FART HELA DAGEN...

2010-07-18, 20:52:31 / Kategori: Allmänt
Inte... I förmiddags kunde vi inte fatta ett enda vettigt beslut om vad vi skulle hitta på idag. Runt lunch blev Elliot jättetrött, och i brist på annat att göra gick jag och la mig med honom i sovrummet.
3 timmar senare kom J in och frågade om vi skulle sova hela dagen. Jisses, vad hände?! Så länge har Elliot aldrig sovit på dagen sedan han var en nyföding. Men himmel vad skönt det var för mig att få sova :)


Så runt halv fyra vaknade vi, och då var det dags att börja med lite middagsförberedelser.
Jag slängde även ihop en ostkaka som jag provbakade för första gången. Blev jättegod, men vi skulle haft färska jordgubbar till.


Elliot avslutade kvällen med att klättra upp på en köksstol och ramla handlöst bakåt, så bakhuvudet dunsade så där creepy mot betonggolvet :( Han grät så han inte fick luft, så det blev att sitta med honom en stund sen och observera så att inte hjärnan fick sig en törn. Men det verkar ha gått bra, inga tecken på hjärnskakning.
Men det är jobbigt nu när han kan klättra upp överallt. Tidigare idag klättrade han upp på en köksstol och sen vidare upp på köksbordet. Inte OK faktiskt.


Blir en lugn kväll framför TV:n tror jag.
Ska även planera in lite mat till imorgon, för efter en tids riktigt slarvätande med mycket skräp är det dags att styra upp både kost och träning igen. Längtar till slutet av augusti då Friskis drar igång med nya höstschemat. Vill träna!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: