HUR VAR DET NU... SÖNDAG = SOVMORGON??

2010-07-18, 09:17:00 / Kategori: Allmänt
Även denna söndag envisades mitt barn med att slå upp sina små ögon redan kl 6! Och när han inte får tillräckligt med respons från mig (som ligger i komatillstånd) så har han nu börjat kasta saker på mig. Oftast är det hans gosefilt som kommer flygandes, och han prickar nästan alltid mitt ansikte. Om det inte räcker tar han till det tunga artilleriet - gosedjuren som väger lite mer ;)


Så söndagmorgon halv åtta var vi uppe och igång.
Jag med en kopp kaffe, och han gick varv efter varv runt här i lägenheten. Nu sover han dock...


Vi har ännu inte spikat dagens aktiviteter.
Här är det ganska stora mörka moln på himlen och inte så där jättevarmt. Funderade på en tur till öarna idag, men om det är kyligt och molnigt så får det nog bli en annan gång... Det kanske spricker upp så småningom. Vi ska oavsett köra en massa grejer till återvinningscentralen först.


Vad gör ni idag?

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2010-07-18 / 09:33:42

Jag fortsätter väl att stöna ett tag till då...;)

Här ska det ju bli bra väder på eftermiddagen så jag avvaktar tills dess och hoppas på att få hoppa ner i pappas pool och sen soooola!:)

Men nu är det dags att byta blöja.

kramar




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: