INTE ETT ENDA KNOP

2010-07-13, 20:37:13 / Kategori: Barnen ♥
Idag har vi inte gjort många knop. Tog oss halva dagen innan vi kom utanför dörren ens. Men det är skönt med såna dagar också!
Hade tänkt gå ut tidigare, medans det småregnade, och låta barnen hoppa i vattenpölarna. Men för det första hittade vi bara en av Elliots gummistövlar, och för det andra var den alldeles för liten märkte jag ;)

Imorgon måste jag ta med kidsen in till stan och Cityakuten. Det börjar bli hög tid för Elliots Havrix-vaccinering inför resan. Senast den 20 måste han ha den. Eftersom vädret ska bli finfint så planerar jag resten av dagen i Trädgårdsföreningen med barnen efteråt. En picknick i den fina parken med mina sötapor - det är livskvalitet det!

Bjuder på några bilder på mannen i mitt liv ;) Tindra fastnade som vanligt inte. Imorgon ska det bli ändring på det!






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: