Jag återkommer imorgon...

2010-07-08, 22:35:23 / Kategori: Allmänt
... med ny design! Hahaha närå ;)

Men orkar inte lägga in bilderna från Danmarksresan ikväll, så det får bli imorgon. Efter jobbet vill säga. Inte för att det blev så vansinnigt många bilder tagna... Jag hade liksom händerna fulla kan man säga, med att hålla ordning på Toker. Den ungen är bannemej högt och lågt! Som en speedad iller.

Nu är det sova som gäller. God natt!

PS! Kommentera gärna nåt nu så jag vet att det funkar för alla ;)

Marie
2010-07-09 / 08:39:07

Speedad iller - hilarious!!!

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2010-07-09 / 12:36:54

Nuuu går det att kommentera. Tack och lov!:)



Jasså du har också en lillkille som är överallt just nu. Jag håller på att bli tokig på min lillherre!

Denna design var jättefin tycker jag!

Kramar




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: