JAG ♥ PROVRUMMET

2010-07-28, 19:11:07 / Kategori: Allmänt
Hämtade paketet idag från Provrummet.se. När jag öppnade plasten blev jag lite så där härligt vardagsglad. Kläderna låg inpackade i mörkgrått silkespapper, och det var i sin tur ihoptejpat med ett stort guldhjärta :) Hur gulligt som helst!


Och byxorna då? AJ LÖÖÖV byxorna!!! Jeansen blev väldigt baggy på mig eftersom jag är så kort ;) De andra två paren, som är i stil med haremsbyxor fast utan det där hänget i grenen, är sååå sköna!! Jättevida och luftiga och superskönt material. Köpte ett par svarta och ett par korallfärgade. Funderar på att beställa ett par svarta till och ett par sandfärgade. De kostar ju bara 81 kr, det är ju nästintill gratis ;)


 

Så summa summarum så fick jag tre par brallor för 300 kr, som egentligen skulle kostat över 1000 kr. FYND!





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: