JAG SKÅDAR LITE SOL...

2010-07-20, 08:48:56 / Kategori: Allmänt
Idag bryter solen igenom den lätt grå himlen. Hoppas att det spricker upp så man får lite mer energi än jag hade igår. Blir nog inget strandväder, men kanske en tur till Arken. Ev funderar jag på en sväng till Världskulturmuseet med barnen.


I eftermiddag kommer äntligen Tindras farföräldrar från norra Norge. Även hennes kusin och hans mamma och plastpappa är med :) Tindra har längtat sååå och räknat dagarna i evigheter ;) Blir en kanonvecka för henne, hon kommer få så kul!


Undrar hur många gånger jag redan har hunnit säga nej till Elliot nu på morgonen... I vilken ålder lär de sig att lyssna tro?? Just nu sitter han i gåvagnen och bankar med tågbanebitar i golvet. Våra grannar måste bara lööööv oss alltså ;)


KAFFE KANSKE?

Marih
BLOGG: http://www.marih.bogg.se 2010-07-20 / 09:58:03

Hehe..jag när lär sig de små liven? Lär man sig någonsin vad nej betyder som barn/tonåring! Hehe..Hoppas ni får en fin dag!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: