JISSES

2010-07-13, 09:40:02 / Kategori: Allmänt
Måste vädret gå till ytterligheter hela tiden? Ena dagen är det så varmt att man nästan tuppar av. Dagen efter regnar det i såna mängder så man kan tro att jordklotet står i brand.

En tur till sjön var planerad idag, men jag insåg redan kl 6 när jag hörde regnet piska mot fönstret, att det var en dålig plan. Nu vete sjutton vad vi ska hitta på. Egentligen borde vi åka till stan och vaccinera Elliot en dag som denna. Men jag känner inte alls för det idag... Får se lite senare kanske.

Marih
BLOGG: http://marih.blogg.se/ 2010-07-13 / 10:02:41

Jag håller med dig, men samtidigt rätt skönt med lite regn och svalare luft. Tycker en arbetande kvinna ;)

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2010-07-13 / 20:14:46

Visst ska solen skina och det ska vara varmt men inte just nu då jag fortfarande arbetar ;-)



Har varit liiite väl kvavt och varmt på jobbet dessa dagar, nästan så man kännt sig sjuk, usch!



Hoppas ni mår bra, kramis Jossan




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: