KONTROLLFREAK - JAPP DET ÄR JAG!

2010-07-30, 14:35:43 / Kategori: Marmaris Augusti 2010
Hej jag heter Maria och jag är ett hysteriskt kontrollfreak! Fast det var väl ingen nyhet för någon i min närhet. Oftast är det helt ok att vara sån, att ha stenkoll på allt. Men i vissa stunder önskar jag att jag också kunde vara så där laidback och chill som vissa andra. Allt ordnar sig, ta´t lugnt!
Istället är jag en sån person som gärna både dubbelkollar och trippelkollar. Man vet aldrig...


Därför fick jag plötsligt för mig igår att jag skulle maila vårt hotell i Turkiet, för att se om de ev redan nu vet vilken våning vi kommer husera på i augusti. Detta för att vi diskuterade lite här hemma vilken barnvagn vi ska ta med. Vi har ju en rejälare sulky, som vi inte behöver vara så himla rädda om, och det är ingen katastrof om den går sönder i bagagehanteringen (mer än att vi måste bära lilla apan resten av veckan... Gud förbjude! )


Nu hade jag i alla fall fått svar :) Jag älskar redan personalen på hotellet, de svarar tålmodigt på alla mina mail. De gav mig tom rumsnumret nu hahaha! Och alla barnfamiljer får bo på markplan, nära receptionen. KALAS!
Så nu är det huvudbryet ur världen, och den stora, rejäla sulkyn får åka med till Turkland!






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: