MÅNDAG 26 JULI

2010-07-26, 09:13:54 / Kategori: Allmänt
Frukosten är nyss avklarad. Nu ska lilleman kläs på och sedan ska jag gå och lämna båda vildingarna hos mamma ;) Jobb väntar idag för mig, hela dagen. Sen är jag ledig till lördag i alla fall. Skönt att börja i lite lagom tempo.


Nu börjar den riktiga nedräkningen till resan.
25 dagar kvar idag, jihoo ;) Imorgon eller onsdag ska vi åka och fixa Elliots pass. Sen kanske man får börja skriva packlista på allt som ska med. Det är ju som sagt en del extra när man har småbarn.
Igår när jag la mig så kunde jag inte sova, som vanligt. Satte på TV'n i sovrummet, och då var det ett program som handlade om en... flygkrasch i Grekland. Inte så smart kanske att kolla på sånt när man ska ut och flyga om några veckor...


Dags att sätta fart!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-07-26 / 09:46:30

Hoppas du får en bra dag på jobbet, synd att ni inte kom o fixade pass när jag jobbade. ;-) kramar!

Tova
BLOGG: http://trasslet.se 2010-07-26 / 21:41:20

Åh vad härligt med en semesterresa :D är allt lite avis! Funderar dock på att åka till Hong Kong i december, får se hur det går att resa med en sprallig liten 11-månaders då... hehe!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: