OAS MITT I STAN

2010-07-21, 22:34:23 / Kategori: Allmänt

Klickbara bilder!

 

Denna tokvarma dag spenderade jag och Elliot i Trädgårdsföreningen. Jag kan inte säga nog många gånger hur mycket jag ÄLSKAR detta ställe! Stora ytor för barnen att springa på, mjukt härligt gräs under bara fötter, och ett lugn som får även en stressad själ som mig att slappna av.

 

Elliot somnade nästan direkt i vagnen när vi kom in, så jag tog tillfället i akt och la mig på filten under en stor ek. Tog inte så många minuter innan jag slumrade till ;) Hur skönt som helst att bara ligga där och stressa ner.

 

En stund efter det kom min vän Joanna och hennes dotter och gjorde oss sällskap. En kanontrevlig dag med andra ord! Fler såna här dagar önskar jag mig verkligen i sommar.

 

 

Imorgon står ev en tur till High Chaparall på dagordningen, lite beroende på vädret. Men det hade varit häftigt att se en massa cowboys och banditer, och kanske vaska lite guld ;)

 


Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-07-22 / 08:56:31

Låter helt lovely! Ser fram emot ert besök, dejtar gärna i la stada också när man är ledig. ;-) kramar!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2010-07-22 / 16:23:16

Hej!



Vad grönt och fint det ser ut!



Jag vet inte alls hur länge jag kommer att vara i Finland nu.. Visst är det skönt att vara här på sommaren (speciellt nu då vädret har varit så bra), men jag skulle nog gärna åka tillbaks till Turkiet snart också.. Ahmet letar jobb som bäst nu, och tills han hittar ett så kommer jag också att vara här i Finland. :S



kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: