REDO FÖR SEMESTER!

2010-07-26, 22:56:06 / Kategori: Allmänt
Väntar på lite semesterkläder från Haléns. Skulle gärna vilja åka nästa vecka. Eller imorgon ;) Men men, tiden går ju fort, och vips innan man hinner blinka så är allt över. Sju dagar går fort... Och så har man gått och räknat ner hur länge som helst.


 

Är trött... Märks att kroppen inte är inställd på "work mode" än. Sju timmars arbetsdag, lugnt som sjutton på jobbet och ändå är jag halvt om halvt utmattad i både kropp och huvud.

Gött att jobba i alla fall. Hjärnan jobbar så klart på högvarv med vad jag ska köpa så snart lönen trillar in på kontot. En pulsklocka och en cykel står nog i alla fall först på shoppinglistan.

 

 

Imorgon ska jag klippa mig igen. Tror det är bra tajmat nu, för då hinner det växa ut litegrann men inte för mycket till resan. Måste förresten hitta en solhatt eller nåt kepsaktigt att ha när vi badar. När håret blir blött och torkar utan att jag har gelé eller vax i, så ser jag ut som en monchichi som har fått en elchock :D

 

Nä, om man skulle sova. Lilleman är fortfarande ohyfsad nog att vakna runt sex. Fattar inte var han har fått det ifrån...

 





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: