SÖMN

2010-07-19, 14:26:39 / Kategori: Allmänt
Ännu en dag har gått utan att vi gjort så mycket vettigt. Jag har iofs våttorkat skåpsluckor och lister i köket, men det är allt.
Har mått skitkonstigt, så jag har mest fokuserat på att inte spy. Har känt mig tung i huvudet och yr också :(
Gick faktiskt och la mig när Elliot skulle vila, och vi somnade båda två. Sov inte så länge som igår, men en rejäl vila blev det. Just för stunden känns det bättre.


Vädret är dock aptrist idag, så jag tror inte vi kommer gå ut på hela dagen. Det är ganska "kallt" och regnar. Nu leker ungarna hysteriskt med en boll i köket, så de roar sig bra ändå :)
Kanske ska mamman ta sig en kopp kaffe och samtidigt ta sig i kragen...

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2010-07-20 / 08:34:59

Dax att ta en fika stund då. Kanske har ni lust att komma o grilla någon dag oxå?!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: