WE´RE GOING ABROAD!

2010-07-07, 21:03:59 / Kategori: Allmänt
Ja imorgon tar jag alltså med mig båda mina små apungar och åker till Danmark. Bara vi tre faktiskt, och det ska bli riktigt, riktgt mysigt! Tror jag... Så länge ingen av dem sätter sig på tvären vill säga.
Tindra frågade när hon la sig vad som händer om de bråkar med mig. Jag svarade att jag sätter er i ett hörn på båten, och sen springer jag fort som f*n därifrån. Och vips, så är jag borta och ni hittar mig aldrig igen. Oj... svarade hon ;)

Plättar är stekta, och min pastasallad är färdig. Detta får bli maten på hemvägen, eftersom vi har bokat brunchbuffé på vägen ner. Ska bli så gott, men jag ska försöka hålla mig i skinnet och inte äta ihjäl mig. Får bli mycket frukt och grönsaker och proteiner.

Kameran är också nerpackad, så imorgon kväll kanske jag kan bjuda på några roliga bilder från vår resa :)

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2010-07-08 / 22:21:54

Hello :-)



Nu funkar det att kommentera, jippie :-D



Kramis Jossan




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: