Åhh... I valet och kvalet...

2010-06-08, 15:06:03 / Kategori: Allmänt
Fick nyss ett sms från min gamla chef. Ett erbjudande om extrajobb några dagar denna veckan. Är verkligen i behov av pengar just nu, så jag borde inte tacka nej. Men mitt sunda förnuft säger att jag kanske ändå borde känna mina gränser... Har inte gjort sushi på restaurang på 2 år typ ju... Och om jag ska jobba så jobbar jag ensam. Det kan bli rena rama kalabaliken. Minst sagt!




Update!
Jag kommer förmodligen jobba. Ska bara diskutera med J också när han kommer hem från jobbet. I så fall blir det katsching, katsching och dessutom gratis sushi!! Gissa vem som ska svulla på lördag i så fall!! :)

Marih
BLOGG: http://marih.blogg.se/ 2010-06-08 / 16:06:41

Ohhh Sushi. Nu blev jag ju super sugen på de ;o)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: