Gnäll och regn...

2010-06-07, 11:25:12 / Kategori: Allmänt
Här hemma gnälls det en hel del idag. Tänderna verkar plåga lilleman en hel del nu :( Kände åtminstone två stora kindtänder i underkäken som är på väg upp. Tandköttet ser helt svullet och jobbigt ut. Inte konstigt att han inte vill äta...

Och inte är man specielt sugen på att gå ut heller i regnet...
Måste ju ändå bege mig ut i eftermiddag när jag ska klippa mig. Blir spännande som fasen att se hur kort håret kommer bli! Kort & rockigt är mitt önskemål, men vi får väl se.

Ikväll väntar det sedan teater i Tindras skola,
med efterföljande tårtbuffé. Mycket olämpligt när man försöker gå ner i vikt. Ska donera min tårtbit till Elliot ;)

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2010-06-07 / 11:32:59

Åh, då vill jag se en bild sen på din nya frisyr! Kommer säkert bli jätte bra det där :-)



Usch för tänder som ska komma upp, blä!! Fast jag hade hellre haft tand gnäll än sjuk skrik och vakna nätter just nu.. Suck..



Ha en fin dag, kram kram Jossan

Marih
BLOGG: http://marih.blogg.se/ 2010-06-07 / 13:32:50

sv: Bor intepå hotell utan bor hemma hosmor & far. Dombefinner sig i Sverige under resan så vi tar de billigaste alternativet :p Klart man vill vrida fram, känns som en EVIGHET till 29augusti Vill åka NU NU NU...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: