GNÄLL, GNÄLL, GNÄLL...

2010-03-07, 15:16:15 / Kategori: Allmänt
Helgen är snart slut och jag bävar inför kommande vecka. Elliot är inte riktigt så där jätterar nu för tiden, utan det är vansinnigt gnälligt och extremt mammigt. Nu under helgen när Jocke skulle byta blöja så skrek han efter mig nästan varenda gång. Maammaa, mammaaa hör man från badrummet. Som om Jocke var ett hemskligt monster :)

Vad har helgen annars bjudit på... Igår var vi på Babyproffsen för att jämföra Babytravel Amsterdam och Emmaljunga scooter. Blev inte ett dugg klokare på vilken vagn vi ska byta till sen, så jag får fundera vidare. Lutar nog lite mer åt Babytraveln i nuläget.
Sen bar det av till IKEA där vi småshoppade lite. Köpte bakformar bla och säkerhetsspärrar till köksskåpen.

På kvällen käkade vi ost och kex medans vi kollade på Melodifestivalen. Efter den slötittade vi på Notting Hill, som man har sett sisådär 48 ggr nu :) Men den är lättsam och lagon skön att titta på när man är lite halvseg.

Idag har jag bakat. Det blev choklad och cheesecakemuffins. Tyvärr så hade jag urkassa formar, så smeten liksom smet över (hahaha) kanten. Men de duger att äta ändå. Får skaffa bättre formar till nästa gång.

Ska surfa vidare, kolla lite mer på resor. Nu har vi lagt Egypten på hyllan, som vi tidigare pratat om. Eller jag pratat om rättare sagt :)
Det blir förmodligen (om Jocke får semester) en vecka i Turkiet i slutet av augusti. Bäst att köra säkra kort, vi älskar ju Turkland, där vet man vad man får. Dock kommer vi nog prova båt nytt ställe i år. Har kollat på hotell i Marmaris, Kemer och Icmeler.

Hej så länge ♥

Anonym
2010-03-08 / 18:31:04

de e bra... jag gilla mer turkiet än egypten!



Kram Syrran




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: