HUR SER DU UT PÖJK?!

2010-03-03, 20:48:10 / Kategori: Allmänt
Om man försöker göda sitt barn efter viktminskning orsakat av magsjuka, kan det se ut så här :)
OBS! Alla sockerpoliser bör titta bort, för bilderna kan anses stötande! Mitt barn äter nämligen Ballerina kladdkaka...


Jisses...

 

 

Magsjukan har min familj i ett järngrepp... Nu är det Tindra som har åkt på skiten. Hon sitter i ögonblicket hemma hos sin pappa och spyr och spyr :(  Tur som fasen att han kan vara hemma och VAB:a, annars hade väl Elliot åkt på ännu en runda.

 

Honom blir jag för den delen inte klok på heller. Han äter ingenting (mer än Ballerina) Vill inte ha välling, vanlig mat får han kväljningar av. Gröt funkar ibland, så det får väl bli det morgon, middag, kväll då. Bättre än inget. Han är hyfsat pigg som vanligt tycker jag nog, om än lite gnällig. Eller ganska mycket gnällig när jag tänker efter...

Men vi får väl vara glada så länge han inte spyr i alla fall.

 

Fyndade två små raringar på bokrean idag. Gissa om här ska bakas nu!!

 

 




Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-03-03 / 22:39:46

Ohh, vilka härliga fynd du gjort! E är ju ursöt när han äter Ballerina - precis sådär ser mina barn också ut lite då och då! ;-) Hoppas Tindra blir bättre snabbt! kram

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2010-03-04 / 08:22:56

Vad söt han är plutten! Klart man måste få äte gottis när man arit sjuk. ^^

Tova
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/trasslet 2010-03-10 / 11:49:56

Åh, de där böckerna har jag ju också spanat in på bokrean! Hehe. Vem kan motstå choklad?!

Blir nog dock ännu roligare (och kladdigare) när min lille Elliot också kan börja smaka ;)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2010-03-12 / 19:22:56

Nej men ooooh, mums! Syns att Elliot också tyckte att det var gott.. :P Länge sedan jag har tittat in här, jag har inte haft så mycket tid att läsa bloggar på sistone.. :S Hoppas att ni har det bra i alla fall!



Vad kul att ni planerar en resa till Turkiet igen! Tyvärr så har jag inte varit varken i Marmaris, Icmeler eller Kemer, men jag skulle nog välja Icmeler utgående på vad jag känner till och har hört om de olika ställena. Kemer är fullsmockat med ryssar och stranden där är småsten, Marmaris är en turistort med unga fulla engelsmän och skandinaver som festar loss, medan Icmeler lär ska vara lugnare och passa bättre för familjer. Dessutom ska stranden där vara något extra! Om man tycker att det blir för lugnt där så är det ju bara 7 km in till Marmaris! Så om jag var ni skulle jag satsa på Icmeler! Skulle själv gärna åka dit på semester, men får se om det blir någon semester i år heller eftersom vi kommer att ha mycket utgifter... :P



Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: