I-LANDSPROBLEM SOM GÖR MIG PISSESUR!!!

2010-03-31, 19:28:40 / Kategori: Allmänt
Nu sitter jag här igen, arg som ett bi! Och jag vill sälla mig till skaran som tycker att FK är bänga och har dumma, knäppa regler!!

Vi hade ju världens lösning på hur vi skulle få in pengarna till resan i augusti. Planen var att J skulle ta pappadagar lör-sön varje helg fram till att vi åker. Då skulle vi även ha sparat ihop pengarna till den äckliga, sura restskatten.
Men vips så låg det ett brev i posten från FK, där det står att man inte får ta fp-dagar lör-sön om man inte skulle ha jobbat då.

Så snopet, för på två sekunder så försvann vår chans att åka, till 99%. Ännu mer irriterande är att vi förmodligen inte får tillbaka den anmälningsavgift vi redan har betalat in :( Man måste väl typ dö för att få tillbaka de pengarna?!

Allt för den där förbannade restskatten. Hade det inte varit för den så hade det inte varit några problemas.

Åhhh... Jag är så glad nu. Inte!

Tanja
2010-03-31 / 20:12:33

Han får ta lör-sön OM han också tar fredag eller måndag. Men då kan ju inte du ta nån av dom dagarna. Men om du hittar nånstans att jobba en dag i veckan så funkar det ju.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: