IDAG ÅKER JAG TILL SAIGON!

2010-03-10, 09:01:24 / Kategori: Allmänt
Hehe fast inte Saigon, Saigon. Utan en asiatgrossist i Gamlestaden här i Göteborg. Ska inhandla lite sushitillbehör, eftersom jag slogs av den briljanta idén att göra egen sushi på lördag kväll till Melodifestivalen!
Så lite stuff shoppas på Saigon, resten på mitt gamla jobb. Schysst att jag får köpa lite grejer där :) Blir i alla fall lax och några noriblad. Det känns tryggt att veta att laxen är bra och har hamnat i frysen direkt efter att den blir filéad. Inget muffens här inte.

Sedan ska vi även åka till Skopunkten och köpa nya gummistövlar till Tindra. Behövs verkligen i det här blöta vädret som råder nu.

Ur Elliots näsa rinner det idag gröna lianer, inte så himla trevligt, men bra att det kommer ut! Nu till frukost åt han faktiskt en hel del, tre kalla köttbullar och en halv macka. Inte illa med tanke på vad han har ätit de senaste veckorna.
Igår åt han dessutom en massa falukorv och raggmunk när vi åt middag. Kanske har han bara tröttnat på färdigbarnmaten? För vanlig mat verkar ju funka utan problem nu. Eller ta i trä, det vet jag väl inte än, han kanske spyr senare idag... Han är ju fortfarande jättelös i magen.

Nu är det dags att klä på oss! Ha en bra dag!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-03-10 / 11:34:10

Hoppas det har vänt nu och att han börjar äta ordentligt igen! Låter spännande med egen sushi... väntar fortfarande på min sushi-premiär! kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: