ONSDAGEN SOM GICK

2010-03-24, 20:59:38 / Kategori: Allmänt
Denna onsdag var inte speciell på något sätt... Den rullade på som vilken annan dag som helst. Vi höll nästan på att försova oss imorse, för jag hade inte ställt in alarmet ordentligt på min nya mobil. Som tur var så har Tindra en egen väckarklocka i sitt rum. Hon går upp när den ringer, och klär på sig själv. Imorse kom hon alltså in och väckte mig och Elliot, vi sov som två klubbade sälar.

Vid frukosten såg jag en annons i tidningen om en frisör här i närheten som klipper barn för 100 kr. Det var ett helt överkomligt pris tycker jag. 200 spänn känns i saftigaste laget, 100 känns absolut värt det.
Jag och Elliot fick en tid omedelbart, så vi promenerade iväg. Väl där blev Elliot uppassad som en prins :) Så fort vi kom innanför dörren kom en tjej fram och "tog" honom från mig, och sen bar hon runt på honom och visade en massa saker. Han fick ett äpple, och jag fick sitta i en fåtölj med en kopp kaffe och en After eight. Najs!!

Själva klippningen gick snabbt och effektivt, det var över på 5 min. Vi var tvugna att distrahera Elliot en del, eftersom han helst ville titta efter saxen. Men det gick kanonbra, och frisören och lärlingarna var sååå rara! Dit kommer vi absolut gå fler gånger.

Nu väntar lite mer slösurfande, sen är det sovdags. Imorgon är det träning igen, ska bli skönt. Ska nog försöka köra både spinning och afro som jag gjorde förr. Sen kanske man med gott samvete kan klämma i sig en våffla :)

Carolina
BLOGG: http://www.carolina1979.se 2010-03-24 / 22:16:34

Härligt att hitta en bra barnfrisör :-) kram

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2010-03-25 / 16:46:58

Nu vill jag ju se bild på nyfriserade prinsen.

Vilken duktig dotter du har som går upp själv och väcker sin mamma och lillebror;)

Kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: