SCHYSST! INTE!

2010-03-05, 20:39:08 / Kategori: Allmänt
Sitter och är sur som en citron :(  Vi skulle åka till Varberg imorgon och kolla på en jättebillig barnvagn som jag hittade på Blocket. Tjejen som sålde den lovade igår att hon skulle hålla den till mig, eftersom det var en bit att åka för oss. Och jag sa att jag nästan helt säkert skulle köpa den.

Men när jag skickar ett sms ikväll för att stämma av tid som vi ska komma, då skriver hon att "Jag hoppas du har överseende, men jag sålde tyvärr vagnen till någon annan ikväll."

Nej jag har fan inte överseende med det, jag tycker det är förbannat dålig stil!!! Helst vill jag skicka ett sms tillbaka och säga exakt vad jag tycker om henne i detta ögonblick. Men jag inser ändå att det inte är så väldigt moget att göra det. Så istället sitter jag här och surar :(

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2010-03-05 / 21:13:44

Fy F*N vad taskigt!!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: