MORSDAG... IGÅR??

2010-05-30, 13:02:17 / Kategori: Allmänt
Grattis på Morsdag alla underbara, duktiga mammor ute i världen!



Själv firade jag Morsdag redan igår. Knasigt, jag vet... Men Älsklingen hade planerat en present som innefattade ätande, och då var det ju tvunget att ske igår, på min sk "ätardag".
Så jag fick en jättegod ostbricka, kex, druvor och päron. Choklad slank det även med på ett hörn, och det blev Marabou polka. Thank you Lord, säger jag bara, den var inte alls illasmakande :)

Ok...
I småbarnsvärlden kan man inte göra allt som man planerat. Nu tänkte jag blogga, men det avbröt lilleman genom att komma nära med en mycket illaluktande blöja... Står helt enkelt inte ut med stanken, så bloggandet får läggas på is en stund. Hej så länge!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: