STILL NOT HAPPY!

2010-05-03, 10:13:39 / Kategori: Allmänt
Nää, jag är fortfarande inte helt nöjd med bloggdesignen. Har provat hundra olika nu känns det som, men inte hittat nån som jag fastnat för totalt. Får väl köra på denna gröna, våriga ett tag tills jag hittar nån som jag verkligen gillar.

Var ute på morgonpromenad med Julie imorse. Skönt som fasen, och kul med sällskap när man går. Man pratar och pratar och sen vips är man hemma igen :) Nu sitter jag med en kaffe och surfar runt lite medan Elliot pratar med TV:n.
Ikväll blir det spinning igen, trots att jag inte är speciellt peppad för tillfället. Men det går ju bra bara man kommer iväg.

Ska ner till landet idag och gräva det sista innan det är dags att så. Jag och pappa var där igår i några timmar, och vi slet som djur båda två. Så kändes det i alla fall :) Stackars pappa, han grävde och grävde som en slav... Jag krattade så jag blev alldeles valkig i händerna. På odlingsplätten bredvid var det värsta grillfesten. Men ingen bjöd oss - SNÅLT! ;)


J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-05-03 / 11:10:46

hehe jaa det är ju riktigt snålt att inte bjuda!!

Duktig du e på att designa bloggar, hjälper du min också lr? :p




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: