Paketshopping

2010-11-11, 09:34:25 / Kategori: Allmänt
Nu har förberedelserna inför julen börjat :) I alla fall så har jag börjat småhandla lite saker till barnens julkalender. De ska få varsitt litet paket varje dag.


Gjorde precis en beställning från Muntra Myran. Där fanns det en massa små billiga saker som är perfekta att slå in i små paket. Ta en titt där du med om du letar efter pakettips :)




En Liten Emma
BLOGG: http://enlitenemmas.blogg.se/ 2010-11-11 / 11:36:43

SV: Hmm, fast på vilket sätt döljer det IP numret?

Jag kan då se det, och spåra det...

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2010-11-11 / 12:07:51

Jag har också suttit och tittat där inne. Finns mycket fint! :)

Grattis till din vinst också. Såg du hade turen på din sida!



Visst blir man lite paranoid vad folk ska tro! Speciellt när jag får höra en sån kommentar som att barn med blåmärken i ansiktet är misshandlade barn. EN DEL är säkert det men långt ifrån alla. :P

JAG vet ju iaf att Ludwig har det hur bra som helst här hemma och vi har aldrig slagit honom. Inte ens tagit tag i honom på ett omilt sätt. Vi föredrar att uppfostra med kärlek. ^^




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: