Stackars folk

2010-11-09, 11:24:01 / Kategori: Allmänt
Vissa människor kan man inte annat än tycka synd om... De är så genomsyrade av bitterhet att det återspeglas i allt de gör.


Bad en fd chef om hon kunde vara referens när jag ska börja söka jobb. Fick till svar att jag inte varit så schysst mot henne, så hon var nog inte rätt person. Jesus... Med schysst menades då visst att jag inte ställde upp och började jobba så fort hon knäppte med fingrarna, strax efter att Elliot föddes. Moget! Jag har för fan trots allt jobbat för henne i ca 2 år, och slitit arslet av mig för en skitlön. Men det kan man tydligen inte krafsa fram i minnesbanken.


Men då vet man hur lågt den ribban ligger, och jag sänker mig inte till hennes nivå. Vill hon vara så brutalt barnslig och långsint så - fine! Jag klarar mig nog bättre utan hennes referenser i så fall!






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: