Äntligen!

2010-10-15, 19:21:18 / Kategori: Allmänt
Idag var det verkligen dags att ta tag i vinterjacksinköpet till Elliot. Nollgradigt på morgonen, och då räcker det inte med de tunna höstjackorna vi har hemma. Inte för att vi var ute så tidigt ändå, men nu går det nog bara åt ett håll temperaturmässigt.


Hittade en skitfin jacka på Kappahl som jag köpte, trots priset. Kalla mig snål eller dum eller vad ni vill, men jag anser att 400 kr för en jacka som används en säsong är ganska mycket pengar. Har dock letat runt och inte hittat någon annan som jag fastnat för alls, förrän jag sprang på denna. Nu kan jag kanske komplettera med ett par skidbyxor från Tradera eller nåt.


Är i alla fall jättenöjd, Elliot är supertuff i jackan :) Jag säger som syrran, det roligaste som finns är att klä sina barn i kläder som man själv skulle kunna tänka sig att ha på sig! Kanske ska jag också satsa på en röd vinterjacka i år ;)


 

 


Tanja
2010-10-15 / 19:26:03

Den var fin! Vi har också köpt en Jacka med lurvig luva. Fast en randig från Name It.

Karro
BLOGG: http://www.appelblomman.blogspot.com 2010-10-16 / 22:58:57

Den var skitfin!!! Älskar rött och det är bara sååå fint på pojkar!!!

Kram K

En Liten Emma
BLOGG: http://enlitenemmas.blogg.se/ 2010-10-20 / 08:01:28

Ja KappAhl! Tack för tipset! ;)

Har letat en vinterjacka till Adrian överallt, förutom KappAhl,

så det får bli att fara dit och kolla idag.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: