Little old fella...

2010-10-25, 17:39:12 / Kategori: Barnen ♥
Förmiddagen idag spenderade vi på öppna förskolan tillsammans med min syster och Isabelle. Barnen hade jättekul, och lekte järnet med allt de hittade. Båda två däckade i vagnen ungefär en meter utanför dörren när vi gick därifrån.


Själv var jag så trött i huvudet efter allt stoj och stim, så jag kunde ha somnat på en bänk ute...


När vi kom hem chillade barnen lite framför TV:n. Elliot stod med båda händerna i byxfickorna och tittade, och såg mest ut som en gammal, gammal gubbe.

 


Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2010-10-25 / 20:20:28

Nämen vad söt han är lilla gubben hihi!! Nu får vi ta och ses SNART!!

Har ni några planer på höstlovet? Jag är ledig måndag, tisdag och onsdag den veckan om du vill ses då :-) Jag kan komma till er också, om jag hittar dit själv haha!!

Kram kram Jossan




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: