Nördar mig

2010-10-26, 21:07:57 / Kategori: Allmänt
Jag har fastnat i photoshop-fällan. Hade jag inte haft man och barn så hade jag förmodligen isolerat mig totalt för att lära mig precis allt! Nu när man har värsta flowet så ska man plötsligt byta en blöja, eller rädda saker som kastas ner i toaletten... Här snackar vi tvära kast!


Ikväll har jag tex satt in Tindras ansikte i Mona-Lisas, och J:s huvud på Homer Simpsons läckra kropp, endast iförd ett par små kallingar :) Hur kul som helst. Men jag misstänker att det inte skulle vara så populärt att publicera dessa bilder här på bloggen.


Kanske kan jag göra nåt kul med Elliot, han har inte så mycket att säga till om än. Åtminstone inte efter den här dagen, då han verkar ha varit barnet som Gud glömde... Eller så var det mig det var fel på idag, jag kanske hamnade sist i kön när tålamodet delades ut.


Nu - egentid och en himla massa PS nördande!!!






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: