Ska jag eller ska jag inte...?

2010-10-05, 14:54:15 / Kategori: Allmänt
Funderar på om jag ska överraska Darling med lite restaurangmat ikväll. Inte ute på restaurang, eftersom vi har båda barnen hemma, och det lilla barnet är inte det minsta restaurangvänligt.
Däremot finns Restaurangexpressen, ett företag som kör ut mat från olika restauranger i hela stan. Man beställer exakt vad man vill ha på nätet, sen får man maten levererad hem till dörren på önskad tidpunkt.


Det står iofs blommor och choklad på bordet och väntar, så jag kanske borde nöja mig där. Är nämligen inte helt övertygad om att Darling själv minns att vi har varit tillsammans i fem år idag :) Kanske tycker han det är lite over the top att beställa hem mat bara så där. Men själv hade jag blivit vansinnigt överraskad och glad. Men det är ju jag ;)



J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-10-05 / 15:33:04

Jag tycker att du definitivt ska göra det :) Jag brukar göra saker till Marcus jag själv skulle blivit glad för, ex en sådan överraskning :)

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-10-05 / 17:34:32

Klart du ska!

Vilken restaurang beställde du ifrån? kramar

Anonym
2010-10-05 / 18:14:56

Jag kommer inte alltid behöva åka så här tidigt på nya jobbet (tack och lov) utan det är den här veckan när jag går med handledare - då måste jag jobba samma pass som honom, har inget alls att säga till om och den knasbollen har bestämt att vi ska börja 6.30 TRE gånger den här veckan! puh Kramar




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: