Tack älskade syster ♥

2010-10-03, 10:55:10 / Kategori: Allmänt
I fredags tog syrran och jag en långpromenad till Bertilssons stuga. Det kommer lite fler bilder därifrån senare, men ville först visa er det här.
Plötsligt tog hon upp ett litet paket och gav till mig. Fattade ingenting, jag har varken fyllt år eller varit speciellt snäll :) Och när jag packade upp det blev jag sååå glad. Och lite rörd måste jag säga, det var nästan så jag fick små tårar i ögonen.


Världens finaste halsband!!

Detta är lätt en av de finaste spontangåvorna jag nånsin fått. Eller kanske tom den finaste!

 

 

Tusen tack världens bästa syster, jag älskar dig ♥

 

 


lena
2010-10-03 / 11:09:56

Det var så lite så ;) öppna förskolan i veckan?

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-10-03 / 11:59:14

Men åhh, gud så gulligt gjort - blir ju helt rörd! Kramar

Anonym
2010-10-03 / 12:15:37

Åh så fint det var! :O)))) Ett sådant skulle jag vilja ha! Vart har hon köpt det?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: