5.7% av befolkningen är idioter!!!

2010-09-20, 10:27:42 / Kategori: Allmänt
5.7% av Sveriges befolkning är nu på pappret registrerade som idioter.






Jag blir förbannad, upprörd och ledsen! Det är fan skamligt att ett främlingsfientligt parti har tagit en plats i Sveriges riksdag. Vad har de där att göra?!



När man såg Jimmie Åkessons tal till sina partimedlemmar på valvakan igår blev man plötsligt osäker på om man verkligen tittade på valvakan, eller om det var Black army som hade årsmöte.
Testosteronstinna män skanderade ramsor och klappade  händerna i takt. De gav ett riktigt seriöst intryck med andra ord. Inte.


Jag tittade på Elliot flera gånger, som låg och sov bredvid mig. Och jag fick ont i mig...
Är detta det nya Sverige som mina barn ska växa upp i???
Inskränkta, opålästa människor som av ren osäkerhet röstar på ett parti som de tror står för åsikter som ska göra vårt land till ett bättre Sverige?!


Jag skäms över Sverige idag, och jag vet att det är många där ute som gör detsamma med mig!




Malin
BLOGG: http://tultaliten.blogg.se/ 2010-09-20 / 12:19:50

Sv:Ja vad ska man säga, tror hela sverige skäms idag, förutom de som röstade på SD... De förstår nog inte vad det är för parti som de röstat in i riksdagen.



Jag tycker också vi borde lärt oss av 2:a världskriget, där Hitler skapade syndabockar & ja resten vet vi... Precis så gör ju SD, skapar syndabockar i detta fall invandrarna i vårt land.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: