Äggstock på en papiljott...

2010-09-16, 22:12:46 / Kategori: Allmänt
Fick bilder på Tindras nya lilla kusin i Norge... Herregud... Snacka om att bli bebissugen igen! Jag kunde riktigt känna bebisdoften i näsan. Äggstockarna fullkomligt krullade ihop sig och skrek sig hesa för att få min uppmärksamhet. Om man skulle skaffa en till? Bara en liiiiiiten?


Nej... Den fabriken har nog stängt. Jag försöker påminna mig själv om hur jobbigt jag faktiskt tyckte det var alldeles i början. Jag svor mig blå på att aldrig skaffa ett barn till, att jag alltid skulle minnas de sömnlösa nätterna så fort bebissuget kom tillbaka. Så nu får jag väl försöka påminna mig själv om det där ;)


Och så får jag ju en låtsasbebis i januari. Eller rättare sagt, vi får väl hoppas att det blir en riktig bebis som syrran får, men jag kan låtsas att den är min. Så kan den vara min när den är snäll och inte gråter och inte bajsar eller spyr. För så fort den gör det så är det syrrans bebis igen ;) Blir perfekt!



Karro
BLOGG: http://www.appelblomman.blogspot.com 2010-09-16 / 22:33:34

Men du man glömmer lätt ;-) Och alla barn och alla graviditeter är inte lika... Så låt äggstockarna få som dom vill ;-)!!

Kram K




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: