Avancerat shit!

2010-09-29, 09:26:15 / Kategori: Allmänt
Nya telefonen är riktigt najs, men jag har inte fått kläm på hälften av alla funktioner än. Och hur man gör och vad man inte ska göra. Man ska tex inte ligga och greja med den i sängen när alla har somnat. Då kan man råka komma åt en knapp och ringa upp hemtelefonen, och sen inte veta vilken knapp man trycker av samtalet på :)


Elliot valde att vakna före 6 idag, så nu är han definitivt arvslös. Pigg som en mört, och jag var som en död sill... Han fick välling, och sen blev han ännu piggare och började köra runt med sitt leksakståg högt och lågt. Bara att gå ut i vardagsrummet och sätta på TV:n. Jag försökte få mig en blund till, men han gjorde allt i sin makt för att det inte skulle bli så.

Nu sover han däremot, så jag funderar på om jag ska gå in och köra tåg och hoppa i sängen, så han får smaka på sin egen medicin nån gång... What goes around comes around. When the going gets tough, the tough gets going. Och allt vad det nu heter...


Mer kaffe kallar nu...



Malin
BLOGG: http://tultaliten.blogg.se/ 2010-09-29 / 14:56:56

Ja det är inte lätt när de små liven har ett sådant fantastiskt morgonhumör och de är alltid lika pigga runt 6-7 av nån anledning?!?



Sv:Tack e riktigt nöjd och behövligt var det med:)

Idag var det riktigt kallt här i Borås, bara 3 grader burr

Kanske dags att ta fram vinterjackan?



Kramar



En Liten Emma och hennes Lilla A
BLOGG: http://enlitenemmas.blogg.se/ 2010-09-29 / 16:26:42

SV: Jaaa, fast det beror ju på vad man förväntar sig av filmen.. Jag förväntade mig nog alldeles för mycket.. ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: