Award!

2010-09-11, 19:48:46 / Kategori: Allmänt
Av söta Carolina fick jag nyss en award, med motiveringen:


Mamma till 2, en härlig blogg om vardagsbekymmer som 2-barnsmamma och en massa humor – duktig på att baka är hon också, en blogg man ofta lämnar med ett leende


Tack så hemskt mycket :)

Det var en trevlig present en lördagkväll som denna!

 

 

Instruktioner:
* Ge denna awards till någon eller några mammor du tycker förtjänar denna.
* Skriv varför dessa just förtjänar blogg awards
* Be dina vänner som fått awarden ta bilden och instruktionerna och ge vidare.
* Länka till den som gav dig Awarden.

 


De som jag vill ge den här awarden vidare till är några bloggar som jag dagligen följer, med glädje!


Marih En rar blogg som jag följt i snart 1.5 år. En ensamstående mammas funderingar och vardag!

Kadri En jätterolig blogg skriven av estländska Kadri, mamma till tre. Massa roliga inlägg om mannen bla.

Älskade syster Min systers tokförvirrade vardag är ett måste att följa! Och särskilt nu när knodd nr 2 ligge rpå jäsning!





J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-09-11 / 20:26:43

Åh vad roligt att din syrra är med bebis igen :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: