Back in the game

2010-09-14, 20:50:37 / Kategori: Allmänt
Den nya hjälten i vårt hem heter Amimox. Amimox är en antibiotika som snällt låter sig sväljas, utan en massa tårar, bråk och fasthållningar. Puh... Blev så lättad när Elliot utan problem gapade och svalde medicinen! Inte för att jag tyckte att denna smakade gott heller, men allt verkar vara bättre för honom än rävgiftet Kåvepenin.


Känner mig dock snuvad på 200 riksdaler! Vilket är vad rävgiftet kostade. Dyrt som satan om jag får säga vad jag tycker. En liten flaska som nu bara kommer att åka tillbaka till apoteket och kastas. Amimox kostade lite mindre, som tur var.
Kan nästan tycka att det var lite lätt idiotvarning att överhuvudtaget ens skriva ut Kåvepenin från början. I alla fall till ett så litet barn, som inte förstår sig på varken mutor eller att det är för hans eget bästa.


Men slutet gott, allting gott! Blev en längre kur nu, 10 dagar istället för fem, men who gives a shit?! Mitt barn plågas åtminstone inte längre ♥






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: