God morgon 28 september!

2010-09-28, 08:25:16 / Kategori: Allmänt
Härligt att vakna till sol! Inte för att jag blev piggare av det, men ändå ;)


Idag kommer jag sitta som på nålar och vänta och vänta på en sms-avi. Min mobil har nämilgen anlänt till Göteborg, och kanske är den även redan på väg till Mölnlycke. Den var sorterad  på Göteborgs postcentral i natt i alla fall. Spårade nyss kollinumret :)


Sen blir det väl lite lek ute också. Hoppas inte det är så kallt i vinden som det var igår bara. Var inte alls skönt att vara ute. Men Elliot hade nog kul, så jag får väl ta på mig ett extra lager kläder.
Ikväll var det snack om att syrran och jag skulle ut och käka eller nåt. Hon ville ha lite egentid, och jag vill gärna ha ensamtid med henne utan barn, så mig behöver hon inte fråga två gånger.


Dags att ta fram frukosten nu! Hörs senare!






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: