God morgon tisdag!

2010-09-21, 08:24:34 / Kategori: Allmänt
God morgon tisdag!! Utan regn än så länge, och tom lite sol som spricker fram bakom mörka moln. Undrar om denna dagen kanske kan bli lite fin? Hade varit välbehövligt efter snart två veckors konstant regnande...


Funderar på att åka till Backaplan idag. Tänkte i så fall sticka och köpa regnkläderna på Stadium. Ikväll ska här tränas, oavsett väder (hmm...)

 

 

Elliot är redan påklädd och färdig, så jag kanske skulle ta mig i kragen och piffa till mig själv lite också. Men först måste jag nog sätta på lite morognkaffe.

 

 

Vad gör ni idag?

 

 


Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2010-09-21 / 09:19:51

Hej på dig!



Visst är det gott när solen kikar fram lite efter allt regnande, tur man är ledig idag då :-)



Såg din kommentar på FB, jag har lite planer idag men jag är ledig på fredag också. Har jag bilen hemma då så kan vi ju ses då? Om du kan!



Ha en fin tisdag, kram kram Jossan




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: