Idag blir det en bra dag ♥

2010-09-30, 09:06:35 / Kategori: Allmänt
Jag känner det på mig. Nyss ätit en god frukost, knäckemackor med en himla massa alfagroddar, och nu står en stor kopp kaffe bredvid mig.
Solen skiner ute och himlen är blå. Elliot är så söt och på bra humör. Och! Tindra sitter på tåget på väg hem. Om en sådär 9-10 timmar är hon äntligen hemma. Min lilla stora tjej ♥


Vad ska vi hitta på idag då? Kanske kan jag lura med mamma och pappa på nån liten utflykt senare :)


Äntligen börjar hostan släppa också! Jag vilar nog denna veckan ut, sen kör jag igång med träningen nästa vecka igen. Längtar efter att få köra järnet igen nu, det var längesedan jag gjorde det. Det har ju alltid dykt upp nån liten åkomma som är i vägen. Känner faktiskt av det onda i benen lite igen, men jag försöker ignorera det... Kör på nästa vecka så ser vi vad som händer.


BTW! På tisdag har jag och darling 5-årsdag. Kan undra vad han har planerat då? Present, middag ute, hotell? Hahaha, ja eller hur :) Om han ens minns det överhuvudtaget så kanske jag får ett grattis på sin höjd. Eller en batteriladdare. Det fick jag på någon av våra andra årsdagar. Är han inte bara för romantisk? ;) ♥



Tindra 2008, Turkiet ♥






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: