Kid from hell...?

2010-09-10, 08:54:14 / Kategori: Barnen ♥
Just imorse kändes det så i alla fall, när den lille rackaren vaknade kl 05.40 och började klättra på mig. Jag var inte det minsta nöjd kan jag säga... Men så är han ju så söt, så även i såna situationer är det lite svårt att bli arg på honom.


Proteinshake till frukost nu, Elliot slappar i soffan framför TV:n. Jag blir lika imponerad (läs förvänad) varje gång han kan sitta still i mer än 2 min när han är vaken. Nu rör han på sig, så man ska inte ropa hej... För min del blir det nog en hel del kaffe under dagen om jag ska orka hålla ögonen öppna. För ikväll ska ju jag och syrran ut och käka, så då måste man ju visa sig från sin bästa sida ;)


Regnar gör det också idag... Man borde åka och tröstshoppa, men det känns inte så lockande att gå ut i regnet heller...






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: