Kingshills

2010-09-16, 08:39:30 / Kategori: Allmänt
Ska alldeles strax göra mig iordning och gå till mina föräldrar, där jag ska lämna av Elliot. Sedan ska syrran och jag åka till Kungsbacka en sväng på en liten shoppingtur. Ska se om jag kan slinka in på HM och köpa jeans till Elliot nu när de har denimrea.


Förresten! Nu har jag fått en massa olika bud på det här med min konstiga design. Vissa ser den bara i Firefox, jag såg den perfekt igår i både Firefox och Internet explorer. Några av er ser den inte i Chrome, medan andra ser den felfritt även i Chrome. Så nu är jag tämligen övertygad om att felet inte ligger i inställningarna hos mig! Därför kommer jag låta det vara som det är nu och inte ändra några inställningar eller annat.
Hoppas att alla kan se den rätt idag, annars är jag hemskt ledsen!



lucke
BLOGG: http://modegrabben.blogg.se/ 2010-09-16 / 08:51:48

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

sofiefitness
BLOGG: http://mammaiform.blogg.se/ 2010-09-16 / 13:11:01

haha, vad roligt för jag gjorde exakt samma sak! fast här sjunger man "fångar" istället för skjuta men annars är det detsamma. men man kände sig helt klart lite dum =)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: