Mycket lite

2010-09-25, 09:48:01 / Kategori: Allmänt
Det kommer bli rysligt dålig uppdatering här på bloggen under helgen. Den mesta av tiden kommer spenderas ihop med vännerna från vårt västra grannland. Även om de flesta faktiskt har flyttat tillbaka till Svedala ;)


Hade en kanonschysst kväll igår, med löjligt god mat på Manãna. Dit kommer jag gå om och om och om igen! Sedan gick vi vidare till Avenyn, och där snackades det över en god strawberry daquiri. Tog en ganska tidig buss hem dock. När jag kom hem mådde jag lite halvskumt, och trodde att jag höll på att bli sjuk. Men idag känns det bättre, som tur är.


En sväng till Liseberg väntar, om regnet bara kan hålla sig undan. Och sen även shopping kanske ;)


Nu är det en liten man som pockar på min uppmärksamhet. Vi hörs!






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: