Mycket lyckad shopping = smärta...

2010-09-17, 22:19:15 / Kategori: Allmänt
Oj oj oj vad jag handlade på mig en massa braiga grejer i Ullared idag! Inte till mig själv, men till kidsen. Tindra fick hur mycket kläder som helst, orkar inte ens ta bilder på allt. Massa jeans och tröjor, precis vad hon behövde!


Elliot fick också en hel hög med kläder. T-shirts, två par jeans, en massa pyamasar mm mm. Men det bästa av allt (enligt mig) var Iggle Piggle från Drömmarnas trädgård. Elliot är dock väldigt reserverad och kanske tom aningen rädd för stackars Iggle Piggle :) Men isen är nog snart bruten hoppas jag!
Iggle Piggle gör en massa olika saker när man trycker på hans ena fot. Han sjunger, letar efter sin filt, dansar mm. All denna eminenta underhållning för fabulösa 69 kr!!! Som rena rama lottovinsten :)


 

All denna shopping som tog ca 5 timmar (!) gjorde så klart att jag fick snoront i benen igen. Jag kan tydligen inte gå längre sträckor eller stunder längre utan att det ska börja tokvärka i benen. WHY?! Nu värker det ungefär som när man har influensa eller nåt... Det sträcker sig ända nerifrån vristerna hela vägen upp till knät.

Ska köpa Voltaren på apoteket imorgon, och så får jag ta värktabletter på jobbet. Stå upp i 6 tim kanske inte är bästa grejen just nu... Känns det inte bättre senare i veckan får jag ringa läkaren.

 

 

Nu ska jag strax sova. Darling somnade när han nattade Ellioten ;) Ovanligt, har väl aldrig hänt förr hehehe...

 

 

 


J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-09-17 / 22:26:01

Säg till om du behöver voltaren nu.. har nämligen hemma och jag fick ta en själv alldeles nyss pga ryggen och smärtan...



För övrigt så låter det som en rolig dag på Ullared :)

Fröken M
BLOGG: http://frokenmela.blogg.se/ 2010-09-18 / 13:41:58

åh, jag är sååå sugen på en tur till ullared, men vi får väl se när någon vill följa med ´som sällskap de 40 milen som det är enkel väg dit :)

Karro
BLOGG: http://www.appelblomman.blogspot.com 2010-09-18 / 20:26:14

Jag vill oxå till ullared!! Mycket snygga grejer du köpte!! Får nog ta mej en övertalning med mannen i huset så att vi får ta oss en tripp!!!!

Såg du på min blogg? Kjolen är köpt på H&M för 249 kr!!! Och skit skön;-)

Ha en bra lördags kväll!!!

Kram K




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: