OK OK OK!!!

2010-09-22, 09:36:21 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag sa att jag skulle släppa allt som hade med SD och politik att göra. Men just nu kunde jag bara inte låta bli att lägga in det här Youtube-klippet. Misstänker att en del av er redan har sett det, men det tål att ses några gånger :)


 

Och för att citera min systers kille:

"Vi ska nog vara lite försiktiga med att såga SD... Den här killen har ju en del bra idéer..."

 

 

Minst sagt!

Han verkar vara den vassaste kniven i lådan. Verkligen.

 

 


Marie
2010-09-22 / 11:27:14

Ja, man kanske inte behover vara sa radd for vad SD kan astadkomma iallafall om denna otroligt 'eloquent' man ar en sann representation av SD medlemmar.

Sara - Ensamstående mamma
BLOGG: http://dolphin.blogg.se/ 2010-09-22 / 14:45:25

Tack så mycket, jag hoppas att det går vägen nu när jag får göra provet munligt :)

sofiefitness
BLOGG: http://mammaiform.blogg.se/ 2010-09-22 / 15:45:28

hhaha, är han ledare?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: